[et_pb_section fb_built="1" _builder_version="4.6.3" _module_preset="default"][et_pb_row column_structure="1_2,1_2" _builder_version="4.8.2" _module_preset="default"][et_pb_column type="1_2" _builder_version="4.8.2" _module_preset="default"][et_pb_text _builder_version="4.8.2" _module_preset="default"]
„Znalost značky Patro.cz, která několik let spala, se v letošním roce pokusíme více dostat do povědomí. Pomůže nám k tomu cílená mediální kampaň na nejposlouchanějších rádiích či v televizních reklamách,“ odhaluje plány Vícha.
V letošním roce tak Patro plánuje ještě více urychlit svůj růst a celkový obrat zdvojnásobit, tedy dosáhnout úrovně okolo 500 milionů korun. Kromě zmiňovaného posílení brandu by k tomu měly dopomoct vyšší investice do výkonnostního marketingu i optimalizace produktů a skladovosti.
[/et_pb_text][et_pb_button button_url="https://www.czechcrunch.cz/2021/03/po-letech-spanku-prichazi-oziveni-patro-cz-vyrostlo-o-65-procent-a-letos-chce-v-trzbach-pokorit-pul-miliardy-korun/" url_new_window="on" button_text="Celý článek" _builder_version="4.8.2" _module_preset="default" hover_enabled="0" sticky_enabled="0"][/et_pb_button][/et_pb_column][et_pb_column type="1_2" _builder_version="4.8.2" _module_preset="default"][et_pb_image src="https://nwt.cz/wp-content/uploads/2021/03/Patro-2020-scaled.jpg" title_text="Patro 2020" _builder_version="4.8.2" _module_preset="default"][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]