Internetové obchodní domy

Kontaktní osoba

Lukáš Židek


Skupina internetových obchodních domů PATRO GROUP vznikla v roce 1998. Zabývá se maloobchodním prodejem širokého produktového portfolia a hledáním příležitostí v internetovém prostředí obecně, zejména však ve vztahu ke konečným spotřebitelům. Dominantním prodejním kanálem je e-shop patro.cz

PATRO GROUP je finančně stabilní jednotka s profesionálním zázemím a know-how v IT a obchodu. Eshop Patro.cz má 140 tisíc pravidelně nakupujících zákazníků z České i Slovenské republiky a nabízí více než 400 tisíc produktů, od elektroniky, domácích potřeb, kosmetiky až po knihy a hračky pro děti, s denně aktualizovanou nabídkou. Provozuje vlastní logistické centrum s několika sklady a poskytuje komplexní reklamační služby. Součástí internetového obchodního domu jsou také čtyři pobočky: Zlín, Hulín, Kroměříž a Staré Město.

Skupina internetových obchodních domů PATRO GROUP: