České firmy musí být odolnější vůči všem rizikům. To je jasné poselství z loňského roku. Krize už ale trvá dlouho, proto je nutné přejít z „přežívání“ do fungování v novém normálu a prosperitě. Změnit procesy a přijít s komplexním řešením, které z firmy udělá odolnější, efektivnější a digitálnější společnost. Co to znamená pro finanční ředitele? Jak se z krize dostat k prosperitě?
Na tyto otázky odpověděl čtvrteční live stream společnosti Deloitte s naší finanční ředitelkou Martinou Vítkovou a Markem Ditzem, konzultantem a lídrem projektu Partners Banka.
Témata
- Finanční, provozní a reputační odolnost firmy aneb cesta, jak reagovat na přetrvávající nejistotu
- Restart aneb od krize k prosperitě: nové produkty, nové služby, digitalizace, nové vzorce chování (zákazníků, dodavatelů)
- Digitalizace, automatizace, vzdálená práce aneb jak krize urychlila potřebu digitalizovat procesy, produkty i společnost jako celek
- Hlavní závěry Deloitte Průzkumu mezi finančními řediteli 2021