22. 2. 2021

[et_pb_section fb_built="1" _builder_version="4.6.3" _module_preset="default"][et_pb_row _builder_version="4.8.1" _module_preset="default"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.8.1" _module_preset="default"][et_pb_text _builder_version="4.8.2" _module_preset="default" hover_enabled="0" sticky_enabled="0"]

České firmy musí být odolnější vůči všem rizikům. To je jasné poselství z loňského roku. Krize už ale trvá dlouho, proto je nutné přejít z „přežívání“ do fungování v novém normálu a prosperitě. Změnit procesy a přijít s komplexním řešením, které z firmy udělá odolnější, efektivnější a digitálnější společnost. Co to znamená pro finanční ředitele? Jak se z krize dostat k prosperitě?

Na tyto otázky odpověděl čtvrteční live stream společnosti Deloitte s naší finanční ředitelkou Martinou Vítkovou a Markem Ditzem, konzultantem a lídrem projektu Partners Banka.

 

Témata

  • Finanční, provozní a reputační odolnost firmy aneb cesta, jak reagovat na přetrvávající nejistotu
  • Restart aneb od krize k prosperitě: nové produkty, nové služby, digitalizace, nové vzorce chování (zákazníků, dodavatelů)
  • Digitalizace, automatizace, vzdálená práce aneb jak krize urychlila potřebu digitalizovat procesy, produkty i společnost jako celek
  • Hlavní závěry Deloitte Průzkumu mezi finančními řediteli 2021

[/et_pb_text][et_pb_button button_url="https://www.youtube.com/watch?v=XrJQzAhADsw&feature=youtu.be" button_text="Podívat se na záznam" _builder_version="4.8.2" _module_preset="default" hover_enabled="0" sticky_enabled="0"][/et_pb_button][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram