Provoz našich e-shopů v době koronaviru

18. 03. 2020

Pro vyvážený chod firmy, bezpečnost našich pracovníků a zachování důležitých služeb pro vás – naše zákazníky, jsme se rozhodili pro následující preventivní opatření:

 

  • Hlavní vchod do sídla společnosti NWT ve Zlíně v Prštném bude sloužit pouze pro naše zaměstnance, kteří se aktuálně pod vedením divize ICT učí co nejefektivněji pracovat s online nástroji Office 365, především s online konferencí přes Microsoft Teams.

 

  • Osobní odběr zboží (Zlín, Brno, Uherské Hradiště) z našich e-shopů zůstává i nadále zachován. Pro vyzvednutí zásilek v sídle NWT použijte boční vchod přímo u výdejního okénka. Buďte, prosím, ohleduplní, jak vůči sobě navzájem, tak vůči našim zaměstnancům a dodržujte „diskrétní zónu“. Vstupujte k okénku jednotlivě (v případě kamenných prodejen po zaklepání) s ochranou dýchacích cest. Dodržujte rozestup mezi vámi a výdejcem zboží. Plaťte pouze kartou a omezte dotyk s výdejovým pultem na maximum. Moc děkujeme!                                                                                                                                                                          ​​​​​​​​​​​​​​ 
  •  Online objednávky z našich e-shopů i nadále odesíláme klasickým způsobem. U nových objednávek je možné zvolit osobní odběr na našich pobočkách za podmínek výše uvedených (vstup jednotlivě, rouška, platba kartou), dále klasické možnosti doručení prostřednictvím GEIS nebo Českou poštou. K dispozici zůstávají také některé pobočky Uloženky. Pro úhradu objednávky, prosím, volte platbu kartou (bankovky a mince jsou na černé listině přenašečů) nebo bankovním převodem. Cesta osob pro vyzvednutí zásilek je státem povolena.

 

  • Reklamace zboží přijímáme z bezpečnostních důvodů pouze poštou.
    Více informací najdete zde.