Utajený šéf ve středu odhalen!

4. 05. 2018

Ve středu 2. 5. odvysílala televize Nova další díl populární reality show Utajený šéf – tentokrát v čele s generálním ředitelem NWT Davidem Vítkem. Ten se mezi své pracovníky vypravil v důmyslném přestrojení za Miloše – bývalého květináře, který se marně pokouší najít si novou práci.

„Přestrojení bylo velmi nekomfortní. Přeci jen jsem hrál takového ňoumu, kterému se zhroutil svět. Já jsem jiný. Také jsem musel stále dávat pozor, abych se neprozradil. Když se celý život představujete jako David, tak to z podvědomí automaticky startuje při podání ruky,“ prozradil své útrapy generální ředitel NWT David Vítek.

Během jednoho týdne na něj čekaly hned 4 stanoviště. Dostal se jak do jednoho z nejmodernějších hi-tech produkčních skleníků v Kameničanech, tak do výroby plastikářské dceřiné společnosti a chráněné dílny v Hulíně, ale také třeba na výjezd s osobitým pracovníkem divize poskytující připojení k internetu v Kroměříži.

„Myslím, že nejtěžší pro mě byla práce ve skleníku. Ne fyzicky, to bylo všude podobné. Jednalo se spíše o velmi zodpovědnou práci pod tlakem. Hodně mě frustrovalo, že jsem oproti zapracovaným kolegům pracoval asi jen třetinovou rychlostí. Nejvíce by mě naopak bavila práce technika internetu. Je rozmanitá,“ zhodnotil vyzkoušené profese generální ředitel NWT David Vítek.

Po náročném pracovním týdnu přišlo na řadu velké odhalení, a především ocenění hlavních aktérů. Po svém návratu na ředitelskou pozici začal David Vítek intenzivně pracovat na změnách ve své společnosti. Ze všeho nejdřív se pustil do nového systému přidělování nářadí pro své techniky. O nově nabyté poznatky ze své utajené mise však do budoucna neochudí žádné ze svých manažerských rozhodnutí.

Reality show Utajený šéf přilákala ve středu k obrazovkám neuvěřitelných 893 000 diváků starších patnácti let a stala se tak absolutním hitem večera. Rapidně vzrostla také návštěvnost našeho webu. Na ten se ve středu podívalo 10 000 lidí, kteří na našich stránkách strávili v průměru 2,5 minuty. O největší návštěvnost se postarali uživatelé z Prahy (2 415) a v patách jim byli obyvatelé z Jižní Moravy (1 327) a Zlína (1 058). Největší zastoupení měla věková kategorie 25-44, naopak nejmenší věková hranice 65+.

Celý díl středečního Utajeného šéfa je ke zhlédnutí na stránkách TV Nova!