26. 4. 2019

Ve středu 1. 5. 2019 dojde ke konsolidaci e-shopu DigiBoss se čtyřmi e-shopy zlínské technologické společnosti NWT – Patro, Lypo, Outdoor-shop a Sportilo. Hlavním cílem fúze je vytvoření konkurenčně silného celku na poli eCommerce spolu s výrazným rozšířením produktového portfolia.

Patro.cz je nejstarší a svým sortimentem také nejkomplexnější český internetový obchod. Provozovatelem je divize E-business, která spoluutváří jednu ze 100 nejlepších českých firem - technologickou a inovační společnost NWT. E-shop vstoupil na trh už před více než 20 lety, kdy se stal s mottem „vše pod jednou střechou“ pohodlnou alternativou ke klasickým obchodním domům. Ve své nabídce má více než 220 tisíc produktů – od elektroniky přes kancelářskou techniku až po kosmetiku a knihy. Provozuje vlastní logistické centrum s několika sklady a výdejnami ve Zlíně, Hulíně, Kroměříži, Brně a Uherském Hradišti. Spolu s Patrem se s Digibossem sloučí také další tři e-shopy holdingu NWT – sportovně zaměřené lypo.cz, sportilo.cz a outdoor-shop.cz.

Digiboss.cz si společnost NWT nevybrala náhodou. Jde o rovnocenného partnera se silnou základnou stálých zákazníků, se kterým se bude vzájemně doplňovat, jak v rámci produktového portfolia, tak v rámci know-how. Díky sloučení upevní svou pozici na trhu a bude silnější také ve vyjednávání produktových cen. O kvalitních službách Digibossu svědčí i certifikát "Ověřeno zákazníky" a 95% spokojenost uživatelů na nákupním portálu Heureka. Specializací e-shopu je IT, elektrospotřebiče a zboží pro dům i zahradu.

„Pro naše zákazníky se nic nemění naopak, čeká je řada příjemných změn. E-shopy se rozšíří o řadu produktů, které doposud v nabídce chyběly. Systém nakupování bude stejný – obě internetové domény zůstanou zachovány. DigiBoss čeká jen několik málo kosmetických úprav, které přispějí k ještě většímu uživatelskému komfortu“, říká ředitel divize E-business, Lukáš Žídek.

Zákazníci se můžou těšit také na zkvalitnění služeb v oblasti logistiky, více výdejních míst, rychlejší řešení případných reklamací, anebo na nový způsob dopravy s vratným obalem, který nově sloučené e-shopy zavádí jako jedni z prvních v České republice. „Právě probíhá testování tzv. ecobalíku – alternativy k jednorázovým kartonovým krabicím. Nechceme už dále zatěžovat přírodu záplavou zbytečných obalů, proto jsme se rozhodli zasílat naše zboží ve speciálních vratných krabicích. Zboží si zákazníci po doručení převezmou a krabici rovnou předají dopravci“, doplňuje ředitel divize E-business, Lukáš Žídek. Testovací provoz by měl podle jeho slov probíhat od začátku května do konce června.

 

 

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram